Plată, livrare şi retur

www.espressomag.ro e un serviciu on-line pus la dispozitia publicului de Baradis Csp Srl, Uzinei 28, Carei, Romania.

Toate preturile afisate includ taxa pe valoare adaugata (TVA).

Puteti vizualiza sumarul comenzii dvs, inclusiv suma totala cu TVA inclus facand click pe butonul Cos din dreapta paginii, dupa care urmariti pasii de finalizare, pentru a inregistranda datele in baza noastra de date.

Dupa finalizare, comanda va fi procesata si veti fi contactat telefonic sau prin email de catre un angajat al firmei pentru a confirma comanda (in cazul primei comenzi), pe urma produsele se impacheteaza si se trimit la adresa de livrare confirmata.

Livrarea

Livrarea se face prin partenerii nostri de curierat rapid, Nemo Express, Fan Courier sau Urgent Cargus.

Termenul normal de livrare este între 1 si 2 zile lucratoare. Majoritatea comenzilor sunt livrate in 24 de ore (in zilele lucratoare).

Comenzile cu valoare peste 300 de lei sunt livrate gratuit pe intreg teritoriul tarii.

Comenzile cu valoare sub 300 de lei sunt livrate contra cost, cu un tarif unic de 24 lei (TVA inclus) pe intreg teritoriul tarii.

Atentie - comanda minima acceptata este de 50 lei fara tva.

Opţiuni de plata

Plata coletului si a serviciilor se face la preluarea acestuia in sistem ramburs, catre curier; prin virament bancar; prin carte de credit/debit, tranzactie procesata de mobilpay Romania.

Returnare marfa

Baza legislativa

Ordonanţa Guvernului Nr.130/2000 (r1) cu modificarile si completarile ulterioare dispune de urmatoarele masuri:

    "Consumator = orice persoana fizica sau grup de persoane constituite in asociatii, care, in executarea contractelor care intra sub incidenta prezentei ordonante, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale;

    Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."

Întrucât Ordonanţa nu specifica in mod concret daca consumatorul are dreptul sau nu de a utiliza produsul in acest timp, compania noastra impune anumite reguli legate de acceptarea produselor la retur:

  • In cazul consumabilelor care au fost deschise si folosite nu putem accepta retururi, doar în cazul in care ati primit un produs neconform dpdv calitativ.
  • Pastrati ambalajul produsului intact. In cazul produselor returnate ale caror ambalaje au fost distruse se va retine o penalizare de minim 5%-30% din valoarea lor de achizitie.
  • Nu zgariati, nu loviti produsul.
  • Respectati intocmai conditiile de garantie si de utilizare altfel ne rezervam dreptul sa nu acceptam returul.


Returnarea banilor se va face numai prin banca cu Ordin de Plata emis pe numele cumparatorului. Asta inseamna ca vom avea nevoie de un Cont Bancar valid si un Cod Numeric Personal sau CIF valid din partea Dvs. in momentul sosirii produsului la firma noastra. Termenul de returnare a sumelor este de 10 zile lucratoare din momentul primirii si verificarii produsului.

Cheltuielile de transport pentru returnare vor fi suportate de client, nu acceptam pachete prin Posta Romana.

Returnarea produselor conform regulilor descrise se pot efectua timp de 15 zile dupa primirea lor.
Espressomag.ro isi rezerva dreptul de a refuza comenzi de la clienti care au refuzat preluarea/plata coletului la curier.